Napęd 4WD w SUBARU Justy

Standardowo małe Subaru ma napęd na przód, natomiast za pomocą przycisku na drążku zmiany biegów można dołączyć tylną oś. Efekty widoczne są na mokrej nawierzchni, w błocie lub na śniegu. Postanowiłem przetestować samochód w terenie, próbując wyłapać moment kiedy napęd w SUBARU się podda. Mam w okolicy jedną większą górkę, na którejmogłem przetestować działanie napędu na suchej, mokrej i ośnieżonej nawierzchni. Próbowałem również wjechać na górkę z samym przednim napędem.


Poniższy materiał obrazuje różnice: Samochód poradził sobie z tym zadaniem bez żadnego problemu (oczywiście z załączonym napędem). Próbowałem nawet wjeżdzać pod góre z dodatkowymi 3 osobami na pokładzie. Nie zrobiło to wrażenia na SUBARU. Prześwit nie jest zbyt duży, dlatego samochód może mieć problem z pokonaniem większego terenu. Kilka razy już się zakopałem. W większości przypadków na własne życzenie. Samochód dość dużo wybacza. Połączenie napędu 4WD oraz zimowych warunków może dać dużo frajdy. Poniższy film przedstawia moje harce w zimie. Co prawda skrzynia CVT ogranicza trochę możliwości driftowania (głównie ze względu na brak pedału sprzęgła) ale mimo to coś i tak da się z niej wycisnąć.