Podstawowe dane
systemy wspomagające | System ABS |
Typ nadwozia | Coupe |
Marka | Honda |
Liczba drzwi | 2 |
Napęd | 4x4 |
Zakończenie produkcji | 2022 year |
generacja | NSX II Coupe |
Masa własna | 1847-1861 kg |
Maksymalne obciążenie | 179-193 kg |
Maksymalna waga | 2040 kg |
model | NSX |
Typ wspomagania kierownicy | Elektryczne |
Układ napędowy | FHEV (Full Hybrid Electric Vehicle) |
Liczba miejsc | 2 |
Początek produkcji | 2016r. |
Typ układu kierowniczego | Przekładnia kierownicza zębata |
Wymiary
Wysokość | 1204 mm |
Długość | 4487 mm |
Rozstaw osi | 2630 mm |
Szerokość | including mirrors 2216 mm |
długość (z lusterkami) | 2216 mm |
Spalanie
Spalanie w cyklu mieszanym | 10 l/100 km |
zużycie paliwa (ekonomiczne) - poza miastem | 9.9 l/100 km |
Silnik
Stopień kompresji | 10 |
Średnica cylindra | 91 mm |
Electric motor 1 | |
Silnik elektryczny 2 | |
Electric motor power | 48 hp @ 3000 rpm. |
Moment obrotowy | 147 Nm @ 500-2000 rpm. |
Pojemność silnika | 3493 cm3 |
Typ wtrysku | Bezpośredni wtrysk paliwa |
Paliwo | Benzyna |
maksymalna prędkość obrotowa silnika | 7500 rpm. |
Modyfikacja silnika | 3.5 i-VTEC Bi-Turbo V6 (581 Hp) Hybrid AWD Automatic |
Liczba cylindrów | 6 |
Liczba zaworów na cylinder | 4 |
Skok tłoka | 89.5 mm |
Układ cylindrów | Układ cylindrów "V" |
Moc | 507 hp |
System power | 581 hp |
Moment obrotowy | 550 Nm @ 2000-6000 rpm. |
Turbina | BiTurbo |
Rozrząd | i-VTEC |
Zawieszenie
Zawieszenie przednie | Podwójny wahacz |
Zawieszenie tylne | Podwójny wahacz |
Hamulce
Hamulce (przód) | Tarcze wentylowane |
Hamulce (tył) | Tarcze wentylowane |
Koła
Rozmiar opony | 245/35 ZR19 93Y; 305/30 ZR20 103Y |
Średnica felg | 8J x 19; 11J x 20 |
Ecology
Emisja CO2 | 228 g/km |
Performance
maksymalna prędkość | 308 km/h |
Skrzynia biegów
Liczba biegów (automatyczna skrzynia) | 9 DCT |
Inne
pojemność zbriornika z chłodziwem | 15.5 l |
Architektura układu napędowego | The Internal combustion engine (ICE) and electric m |
Pojemność (olej silnikowy) | 7.9 l |
Pojemność zbiornika paliwa | 59 l |