Podstawowe dane
systemy wspomagające | System ABS |
Typ nadwozia | MPV |
Marka | Toyota |
Liczba drzwi | 5 |
Napęd | Napęd na koła przednie |
Zakończenie produkcji | 2015r. |
generacja | Prius+ |
Maksymalne obciążenie | 620 kg |
model | Prius |
Układ napędowy | FHEV (Full Hybrid Electric Vehicle) |
Liczba miejsc | 7 |
Początek produkcji | 2011r. |
Typ układu kierowniczego | Drążek kierowniczy |
Spalanie
Spalanie w cyklu mieszanym | 4.1 l/100 km |
zużycie paliwa (ekonomiczne) - poza miastem | 4.2 l/100 km |
Silnik
Stopień kompresji | 13 |
Pozycja silnika | Z przodu, poprzecznie |
Typ wtrysku | Wtrysk pośredni wielopunktowy |
Paliwo | Benzyna |
Modyfikacja silnika | 1.8 HSD (99 Hp) e-CVT |
Liczba cylindrów | 4 |
Liczba zaworów na cylinder | 4 |
Układ cylindrów | W rzędzie |
Moc | 99 hp przy 5200 rpm. |
Rozrząd | DOHC - VVT-i |
Zawieszenie
Zawieszenie przednie | Niezależne, McPherson ze stabilizatorem |
Zawieszenie tylne | Torsion |
Hamulce
Hamulce (przód) | Tarcze wentylowane |
Hamulce (tył) | Tarcze |
Ecology
Norma emisyjna | EURO 5 J |
Performance
Przyśpieszenie (0-100 km/h) | 11.3 sec |
Inne
Architektura układu napędowego | The ICE and electric motor drive the front wheels of the car with the ability to work in full electric or mixed mode |